تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 11:20
کد خبر : 8428

وزیر دولت رئیسی ثبت‌نام کرد/ نام‌نویسی محمود صادقی/ احمدی‌نژاد هم آمد

وزیر دولت رئیسی ثبت‌نام کرد/ نام‌نویسی محمود صادقی/ احمدی‌نژاد هم آمد
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک‌ سال پیش از موعد مقرر در تاریخ هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. فرآیند ثبت‌نام کاندیداها از دهم خرداد آغاز شده و به مدت پنج روز ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تیترنیوز،  انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برای تعیین رئیس دولت چهاردهم که بر اساس روال همیشگی قرار بود در سال آینده برگزار شود، پس از بروز سانحه برای بالگرد «ابراهیم رئیسی» و همراهانش، یک‌ سال پیش از موعد مقرر، طبق برنامه‌ای که ستاد انتخابات کشور منتشر کرده است، در تاریخ «هشتم تیر ماه ۱۴۰۳» برگزار می‌شود. چهارمین روز ثبت‌نام کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۸ صبح شنبه «۱۳خرداد»، در ستاد انتخابات کشور آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد یافت.

*****

همین ثبت‌نام؛ صادق خلیلیان

«صادق خلیلیان» در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

صادق خلیلیان، وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

صادق خلیلیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری

هشتمین ثبت‌نام؛ محمد مقیمی

«محمد مقیمی» در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

سید محمد مقیمی، رئیس فعلی دانشگاه تهران با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

محمد مقیمی انتخابات ریاست جمهوری

هفتمین ثبت‌نام؛ محمود صادقی

«محمود صادقی»، نماینده اسبق مجلس و فعال سیاسی با حضور در ستاد انتخابات، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

صلاحیت او پیش از این برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۹۸ از سوی شورای نگهبان رد شد.

محمود صادقی، نماینده ادوار مجلس پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، اعلام کرد که به عنوان نماینده جریان اصلاحات در انتخابات حاضر شده است.

محمود صادقی در سخنرانی پس از نام‌نویسی گفت: «نیروهای دانشمند را به حاشیه رانده و سرمایه‌های کشور فراری داده است اما با وجود این چالش ها، هنوز روزنه های امید به آینده وجود دارد اما هرگاه فرصتی مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت های عظیم انسانی داخلی فراهم شده شاهد پویایی و توسعه کشور بوده‌ایم.»

 

 

ششمین ثبت‌نام؛ محمود احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم جمهوری اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، بار دیگر برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرد.

محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «چقدر احتمال می‌دهید تاییدصلاحیت شوید»، گفت: «هنوز کنفرانس خبری شروع نشده»!

پنجمین ثبت‌نام؛ حسین افشارزاده

«حسین افشارزاده»، آجودان رئیس‌جمهور در دولت‌های نهم و دهم، برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد.

چهارمین ثبت‌نام؛ حسین علی قاسم‌زاده

«حسین علی قاسم‌زاده» نماینده بابل در مجلس هفتم چهارمین فردى بود که امروز براى ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرد.

سومین ثبت‌نام؛ مرتضی تمدن

«مرتضی تمدن» در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

​«مرتضی تمدن» نماینده ادوار مجلس برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد. و برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌‌نام کرد.

دومین ثبت‌نام؛ دبیر هیات دولت محمود احمدی‌نژاد

مسعود زریبافان، فعال سیاسی اصولگرا، معاون محمود احمدی‌نژاد و دبیر وقت هیات دولت برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد. علی آبادی هم او را همراهی کرد.

photo_2024-06-02_08-33-42

 

 

اولین ثبت‌نام؛ وزیر ارشاد دولت رئیسی

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت سیزدهم با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. محسن منصوری، معاون اجرایی دولت سیزدهم او را در روند ثبت نام همراهی کرد. میثم نیلی هم از دیگر همراهان او بود.

photo_2024-06-02_08-17-48

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سیاسی

فرهنگی

تبلیغات