تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 9:12
کد خبر : 7319

راهنمای خرید بادی نوزادی؛ نکات برتر برای انتخاب بهترین مدل و کیفیت برای راحتی کودک

راهنمای خرید بادی نوزادی؛ نکات برتر برای انتخاب بهترین مدل و کیفیت برای راحتی کودک
بادی نوزادی یک نوع لباس بلند است که در قسمت فاق دارای دکمه بوده و برای راحتی و آسایش نوزادان طراحی شده است. این لباس‌ها معمولاً از جنس نرم و پنبه ای تولید  می‌شوند که به پوست حساس نوزاد آسیب نرسانده و احساس راحتی برای آنها فراهم می‌کند

راهنمای خرید بادی نوزادی؛ نکات برتر برای انتخاب بهترین مدل و کیفیت برای راحتی کودک

بادی نوزادی یک نوع لباس بلند است که در قسمت فاق دارای دکمه بوده و برای راحتی و آسایش نوزادان طراحی شده است. این لباس‌ها معمولاً از جنس نرم و پنبه ای تولید  می‌شوند که به پوست حساس نوزاد آسیب نرسانده و احساس راحتی برای آنها فراهم می‌کند

لباس بادی نوزاد درمیان پرمصرف ترین تکه های لباسی برای نوزادان و کودکان قرار دارد .این لباس به خاطر ایجاد گرمای مطبوع برای کودک و نوزاد بیشتر در زیر لباس های دیگر  پوشانده می شود. به همین جهت در تمامی فصول مورد استفاده است. از این رو به نوعی یک لباس زیر محسوب می شود

لباس زیردکمه دار نوزاد باعث می شود که پهلوهای کودک همیشه پوشیده بماند و از ورود سرما به بدن کودک جلوگیری شود. بادی زیر دکمه نوزادی به عنوان شورت نیز برای نوزادانی که پوشک می بندند، عمل می کند و از افتادن و شل شدن پوشک نوزاد جلوگیری کرده و باعث می شود لباس نوزاد مرتب باشد. استفاده از لباس بادی کودک باعث می شود که شلوار نوزاد نیز ثابت بماند .

انواع مدل بادی نوزادی

مدل های متنوعی از بادی نوزادی در بازار وجود دارد؛ از ساده ترین مدل های بادی راحتی برای خانه گرفته تا بادی نوزادی مجلسی. انواع مدل های بادی شامل بادی نوزادی رکابی، بادی آستین دار و بادی آستین کوتاه نیز می شود. همه این مدل ها در بخش زیر پوشکی برای سهولت تعویض نوزاد دکمه منگنه ای دارند. همچنین بعضی از انواع بادی ها شامل مدل ست و پک چندتایی بوده که برای خرید لباس نوزاد بسیار مقرون به صرفه است.

پک بادی استین کوتاه و بلند

هیچ لباسی به اندازه بادی نوزادی با نوزاد مترادف نیست. همه کاره، کاربردی و در طرح‌های مختلف موجود است، که آن را پایه‌ای عالی برای هر تعداد لباس یا به تنهایی عالی می‌کند.

پک های کاربردی بادی نوزادی ممکن است بدون آستین، آستین بلند یا آستین کوتاه باشد .

ست بادی و شلوار نوزاد

بادی و شلوار نوزادی از ست های راحت، کاربردی و ضروری بوده که به خوبی بدن کودک را میپوشاند. به صورت ست سه تکه دوبادی و شلوار و دوتکه بادی وشلوار در بازار موجود است .

رامپر نوزادی

رامپر دخترانه و پسرانه کارترز نیز نوعی سرهمی است با این تفاوت که شلوار این مدل لباس کوتاه تر است .تفاوت اصلی بادی با رامپر در قسمت شلوار آن است. رامپر دارای شلواری کوتاه است ولی بادی هیچگونه پایی ندارد و با چند دکمه زیر پوشک نوزاد بسته می شود. در مقابل رامپر می تواند دارای دکمه هایی سرتاسری از بالا تا پایین باشد که تا روی پای کودک نیز برسد.

نکات مهم قبل از خرید بادی نوزاد

جنس و کیفیت

نوزادان پوست بسیار حساسی دارند از این رو توصیه ما این است که پارچه هایی مانند پنبه به خصوص پنبه ارگانیک را برای انتخاب جنس بادی در نظر بگیرید. این پارچه‌ها از طبیعت و یا برگرفته از منابع طبیعی هستند و دارای خواص خوبی هستند تا برای لباس نوزاد مناسب باشند .بسیاری از پدر و مادرها برای خرید بادی نوزادی برای سیسمونی از برندهای خارجی، برند کارترز را می شناسند؛ این برند یکی ازبرندهای معروف آمریکایی تولید کننده لباس کودک و نوزادان است. بادی نوزادی کارترز با جنس فوق العاده و طرح های انحصاری، مناسب برای والدینی است که به دنبال کارهای مرغوب و خاص برای کودکانشان هستند ..

قیمت مناسب

هنگام خرید لباس کودک، به نام صرفه جویی، کمترین قیمت را پیش فرض نگیرید. هرگز کیفیت را به خاطر قیمت به خطر نیندازید. کیفیت را به کمیت انتخاب کنید.. سایت روپاکارترز مجموعه‌ای از لباس‌های کودک با کیفیت بالا را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد .

حالا که راهنمای لباس بادی نوزاد و کودک را با هم مرور کردیم ٬ میخواهیم شمارا با بزرگترین فروشگاه آنلاین لباس نوزاد و کودک مارک کارترز در تهران آشنا کنیم .

فروشگاه اینترنتی روپاکارترز مرکز خرید لباس نوزاد و کودک کارترز در محیطی امن ٬ خریدی شگفت انگیز را به شما هدیه میکند .در فروشگاه روپاکارترز محصولات با قیمت مناسب و ضمانت اصل بودن ارائه و سفارش های ثبت شده در اسرع وقت و بدون تاخیر ارسال میشود .با مراجعه به سایت روپاکارترز به راحتی میتوانید لباس مورد نیاز کودک خود را تهیه کرده و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید .

لباس و بادی های نوزاد کارترز با استفاده از بهترین مواد و با دقت بالایی تولید میشوند ٬ بنابراین از کیفیت بالایی برخوردار هستند . همچنین با استفاده از مواد با کیفیت و با توجه به پوست حساس نوزادان و کودکان ، ساخته می‌شوند .به طور کلی برند کارترز با تمرکز بر کیفیت ، طراحی و راحتی خرید ، توانسته است جایگاه بسیار محبوبی در بین والدین‌هایی که به دنبال لباس‌های با کیفیت و راحت برای نوزادان و کودکان خود هستند ، پیدا کند .

با توجه به تنوع بالای طرح‌ها و اندازه‌ها ، و با توجه به تسهیلات خرید آنلاین ، فروشگاه روپاکارترز برای خریداران خود تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش را فراهم می‌کند . در حال حاضر میتوانید تنوعی بیش از صد مدل لباس سرهمی نوزادی ٬ رامپر دخترانه و پسرانه ٬ پاپوش نوزاد ٬ بادی و ست سه تکه کارترز را درسایت روپاکارترز مشاهده کنید .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سیاسی

فرهنگی

تبلیغات