به روز شده در: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۵۴:۰۵

به پایگاه خبری و تحلیلی تیترنیوز خوش آمدید     اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا

      
کد خبر: ۹۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
مستر بلیط بستری است برای ارائه بلیط اتوبوس، قطار داخلی و خارجی و پوشش تمام پروازهای داخلی و خارجی، که به صورت آنلاین تمامی این خدمات عرضه می شوند. کلیه خدمات برند مستر بلیط برای اکثریت جامعه کاربردی و با هزینه مناسب ارائه می شود.

همه چیز در ارتباط با برند مستر بلیط

مستر بلیط بستری است برای ارائه بلیط اتوبوس، قطار داخلی و خارجی و پوشش تمام پروازهای داخلی و خارجی، که به صورت آنلاین تمامی این خدمات عرضه می شوند. کلیه خدمات برند مستر بلیط برای اکثریت جامعه کاربردی و با هزینه مناسب ارائه می شود. همچنین مستر بلیط دارای اپلیکیشن و سامانه خرید اینترنتی بلیط است که از قابلیت های آن ها: انتخاب نوع سفر، امکان لغو بلیط و انصراف،‌ استرداد بلیط و تخفیف های ویژه هستند که به صورت کاملا ساده و مکانیزه برای مسافران فراهم کرده است.

ما همواره در تلاش بوده ایم که امکان خرید بلیط هواپیما مستر بلیط از طریق سامانه خرید اینترنتی یا اپلیکیشن مستر بلیط را به راحت ترین شکل ممکن فراهم آوریم. هدف ما ایجاد فرآیندی سریع، آسان و بدون اتلاف وقت برای کابران جهت مشاهده کامل سرویس های مورد نظر،‌ مقایسه آن ها هنگام انتخاب و انتخاب بهترین گزینه برای سفر بوده است.

درباره مستر بلیط

مستر بلیط برای اولین بار در ایران در سال 1394 شروع به راه اندازی وب سایتی تحت عنوان رزرو آنلاین بلیط هواپیما ارزان کرد. اما پس از گذشت مدت زمانی به دلیل درخواست و علاقه مندی زیاد مشتریان، خدمات فروش بلیط قطار و اتوبوس نیز برای اولین بار در ایران به وب سایت اضافه گردید. در مستر بلیط می توان کامل ترین جستجوهای پرواز داخلی و خارجی و پیدا کردن ارزان ترین قیمت ها را انجام داد. این خدمات هر روز کامل تر می شود و مستر بلیط تلاش می کند مجموعه کاملی از رزرو آنلاین بلیط داخلی و خارجی هواپیما، قطار و اتوبوس را به ساده ترین و راحت ترین روش ممکن در اختیار کاربران قرار دهد.

یافتن بهترین قیمت اتوبوس، قطار و هواپیما

در این قسمت قصد داریم که نحوه یافتن بهترین قیمت اتوبوس، قطار و بلیط چارتر مستر بلیط را با شما در میان بگذاریم. احتمالا شما با عبارت پرواز چارتر یا بلیط هواپیما چارتر برخود کرده اید. بلیط های هواپیما دو نوع هستند: بلیط سیستمی و بلیط چارتر. بلیط های سیستمی قیمت ثابتی دارند که سوی شرکت های مربوط به خود ارائه می شود در حالیکه قیمت بلیط چارتر در حال نوسان و تغییر است. پروازهای سیستمی مطابق زمانبندی مشخص در مسیرهای مشخص انجام می شود ولی پروازهای چارتری اینگونه نیستند. پروازهای چارتری به خاطر قیمت پایین آن ها شناخته می شوند. پس اگر می خواهد بلیط هواپیما ارزان بخرید بلیط چارتر مستر بلیط گزینه مناسبی است.

برای خرید بلیط چارتر کافی است در سامانه یا اپلیکیشن مستر بلیط با جستجوی مقصد مورد نظر لیستی از تمام پروازها اعم از سیستمی و چارتری را مشاهده کنید. در این صفحه از بین تمام ایرلاین هایی که بلیط هواپیما چارتر ارائه می دهند مقاصد مختلف با ارزان ترین قیمت ها وجود دارند که می توانید با انتخاب مقصد بلیط چارتر خود را خریداری نمایید.

برای خرید بلیط اتوبوس و قطار کافی است به سامانه یا اپلیکیشن مستر بلیط مراجعه کنید. این کار به ساده ترین روش ممکن در اختیار مسافران قرار گرفته است. پس از انتخاب گزینه اتوبوس یا قطار، مبدأ، مقصد و تاریخ حرکت، به صفحه پرداخت آنلاین هدایت می شوید و خرید بلیط شما به راحتی و در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

ویژگی های یک برند گردشگری خوب

مسئولیت یک برند گردشگری تنها به فروش بلیط یا رزرو اقامتگاه و هتل بر نمی گردد، یک برند گردشگری باید این توانایی را داشته باشد که مشاوره های لازم را به مشتری ارائه و در جهت تصمیم گیری های درست در مورد خرید بسته های تور تاثیرگذار باشد. به عبارتی آژانس باید نیازهای مسافر را قبل از سفر از او بپرسد و در مورد علایق و خواسته های مسافر راجع به سفر اطلاعات را جمع آوری و مطابق با آن بهترین خدمات را به او ارائه دهد. در ادامه ویژگی های یک برند گردشگری خوب را با هم بررسی می کنیم:

1. گستردگی سابقه کار برند گردشگری نشان دهنده این است که حوزه فعالیت ها و مشتری های آن نیز گسترده است و باعث شده برند تا اینجای کار پابرجا بماند. از طرفی سابقه بیشتر موجب می شود که آژانس در این زمینه تخصص لازم را بدست بیاورد.

2. یک برند گردشگری خوب این توانایی را دارد که تورهای مسافرتی را با تخصص ویژه ای برگزار کند. مثلا برگزاری تورهای نمایشگاهی از این دست موارد محسوب می شود.

3. امروزه دسترسی سریع و آسان به دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی باعث شده آژانس های مسافرتی از آن به عنوان یک نقطه قوت برای خود استفاده کنند. در بستر شبکه های اجتماعی می توان به راحتی به گزارش های برند گردشگری و نظرات کاربران دسترسی داشت. یک برند گردشگری خوب همیشه گزارش هایی از فعالیت ها و خدمات خود را در اختیار مشتریان از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی قرار می دهد. امتیازی که به این فعالیت ها از طریق کاربران داده می شود از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که این امتیازها را مسافرانی داده اند که از برند مورد نظر رضایت داشته اند.

4. مشتری مداری همیشه یکی از عوامل مهم در برندسازی بوده است. یک برند گردشگری خوب به نظر مشتریان خود احترام می گذارد، بهترین کیفیت خدمات خود را ارائه می دهد، پیشنهادات و انتقادات مسافران را می پذیرد و بهترین راه حل ها را انتخاب می کند.

در حالت کلی،‌ یک برند موفق گردشگری ترکیبی است از جایگاه موقعیت اجتماعی از دیدگاه دیگران، برداشت های برند گردشگری از نخستین برخورد با کارکنان و مشتریان. همچنین سابقه برند گردشگری در برگزاری موفق تورهای مختلف در برند سازی گردشگری کمک می کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: